Jak wygląda backstage trenera?
Bardzo miło! Szczególnie kiedy w komentarzach czytam “Dziękuję, słuchałam z przyjemnością kolejny raz 🙂 Bardzo dużo wartościowych informacji, przekazanych w przejrzysty sposób. Polecam każdemu”, “Przydatność szkolenia określiłabym na 10 (w odpowiedziach była możliwość do 5) 🙂
Super, przejrzyście, treściwie i na temat. Brawo dla Pani Edyty”, “Bardzo pomocne szkolenie, wszystko wykorzystam przy dzisiejszym przygotowaniu dokumentacji dla nowego klienta, bardzo dziękuję, Pani Edyta super!!!”, “Bardzo merytoryczne szkolenie – gratuluję prelegentce”.
Każde szkolenie, które prowadzę w ramach współpracy z Wolters Kluwer poddawane jest badaniu satysfakcji Uczestników. Trener oceniany jest przy użyciu wskaźnika NPS. To skrót od Net Promoter Score, czyli Wskaźnik Rekomendacji Netto. Jest najprostszym i najszybszym sposobem oceny. Dziś ten wskaźnik podczas szkolenia “Informacje od klienta, jako klucz do rzetelności biura” wyniósł 100%!