Edyta Zaniewicz

Gotowe wzory compliance

Formularze, protokoły, oświadczenia to niebywałe ułatwienie w codziennym prowadzeniu biura rachunkowego.

Pobierz i sprawdź

Procedury – mój sposób na organizację pracy biura

„Korzyści płynące z dobrego planowania są ogromne. Szacuje się, że każda minuta poświęcona na planowanie pozwala zaoszczędzić dziesięć minut pracy”.

~Brian Tracy

Uporządkowane procesy to przede wszystkim, wydajność pracy. Czas na poszukiwanie właściwego dokumentu ma swoją wartość. Wydaje się, że to zaledwie 5, czy 15 minut, czasami może chwilę więcej. Jeżeli jednak pomnożymy to razy mnogość przypadków i sytuacji, jakie na co dzień mamy w biurze – to okazuje się, że realnie tracimy godziny naszego cennego czasu.

Według wielu badań organizowanie i wyszukiwanie dokumentów pozostaje jednym z największych problemów i przyczyn straty czasu, z jakimi borykają się pracownicy. Badania potwierdzają, że 49% wszystkich pracowników ma trudności z odnajdywaniem dokumentów. Inne, zaś, że średnio pracownik spędza 5 godzin tygodniowo na poszukiwaniu dokumentów. Powodem jest brak odpowiedniej organizacji pracy, niedostosowane lub wręcz nieistniejące procedury albo stosowanie źle dobranego systemu, który nie oferuje wystarczająco kompleksowego rozwiązania.

Jeśli zatem, masz za dużo na głowie, zdarza ci się zapomnieć, że coś trzeba było zrobić, za każdym razem powtarzalne czynności wykonujesz od podstaw bez wykorzystania uniwersalnych szablonów, to najwyższy czas na zmianę.

To jest dobry moment pomyśleć o wdrożeniu procedur.

Może to być:

  • gotowy szablon e-mail
  • checklista dla księgowej
  • oświadczenie do wypełnienia przez przedsiębiorcę
  • graficzna instrukcja.

Wszystko co usprawni Twoją pracę i zaoszczędzi Twój czas jest warte wdrożenia.

A jeśli chcesz zaoszczędzić jeszcze więcej czasu ułatw sobie pracę z gotowymi zestawami procedur lub skorzystaj z formularza kontaktowego. Z przyjemnością pomogę Ci opracować i wdrożyć procedury w Twojej firmie.

Masz pytania?

    Temat rozmowy

    Edyta Zaniewicz

    501 569 961

    edyta.zaniewicz@propit.com.pl